środa, 14 października 2015

Nowe produkty firmy Społem

Jakiś czas temu firma WSP Społem zadała mnie jak i Wam moi czytelnicy zagadkę: Jakie nowe produkty firma  zamierza wprowadzić? Podpowiedzią w tej zagadce była tarka do warzyw oraz nóż. 
Ja obstawiałam iż będą to dżemy lub przetwory z warzyw, może z dyni. Wy również obstawialiście dynię, a także cukinię. No niestety nie zgadliśmy, gdyż nowymi produktami firmy WSP Społem są sosy :-)
5 różnych rodzajów sosów w bardzo fajnych słoiczkach. Są to zarówno sosy kuchni polskiej: tatarski, czosnkowy, chrzanowy, ale także azjatyckiej: curry, jak i południowoeuropejskiej: cygański.
Sosy wspaniale nadają się do sałatek, mięs, wędlin czy różnego rodzaju placków. Ja już mam całe mnóstwo pomysłów do czego ich użyję, więc wkrótce zapraszam na przepisy potraw z sosem w roli głównej :-) 


5 komentarzy: