Włochy

Włochy to wspaniałe i piękne Państwo położone w Europie Południowej.  To kraj pełen wspaniałych zabytków i pięknych krajobrazów.
Perełką Włoch jest stolica czyli wieczne miasto -Rzym. Każdy kto znajdzie się we Włoszech powinien zwiedzić to wspaniałe i pełne zabytków miasto.
Ale Włochy to nie tylko zabytki to też wspaniałe miejsce dla miłośników wspinaczki górskiej i narciarstwa gdyż tam znajdują się wspaniałe Alpy z najwyższym ich szczytem Mont Blanc.
To właśnie we Włoszech znajdują się piękne plaże zachęcające do wypoczynku.
Każdy kto choć raz był we Włoszech będzie chciał tam powrócić.

Ja osobiście odwiedziłam Włochy parę razy, ale ciągle mam niedosyt i ciągnie mnie do tego kraju, aby znów poczuć ten włoski klimat, spróbować przepysznych włoskich potraw i powylegiwać się na wspaniałych włoskich plażach :-)

Moją najpiękniejszą podróżą do Włoch była podróż poślubna moja i mojego męża :-)
Zaraz po ślubie w sierpniu zapakowaliśmy walizki do samochodu i wyruszyliśmy w naszą niezapomnianą podróż po Włoszech.
Wyruszyliśmy nocą, przekroczyliśmy granicę Polską, jechaliśmy przez Słowację, Węgry oraz Słowenię z każdym kilometrem podziwiając co raz to piękniejsze krajobrazy.
Naszą podróż po Włoszech rozpoczęliśmy od przepięknego Triestu.

Poniżej mapka Włoch z zaznaczoną trasą naszej podróży.

Triest

Wenecja

Numana

Piza

Rzym

Watykan

Castel Sant'Elia

Santa Severa

1. Jak miło było pooglądać zdjęcia i przypomnieć sobie te miejsca :) Na wspomnienia mi się zebrało :) Muszę znaleźć swoje i powspominać :) Pozdrawiam :)

1. Czasem trzeba sobie zrobić właśnie taki wspominkowy wieczór :-)

2. Będę wierną czytelniczą Twojego bloga. Podróżowałam w czasach młodości. Skończyłam nawet studia turystyczne, życie jednak różnie się toczy teraz najważniejsze są dzieci, remont domu. Coś trzeba wybrać :) Patrząc na Twoje zdjęcia nie wykluczam ponownych wojaży z rodziną ;)

1. zapraszam do częstego zaglądania, będą pojawiały się nowe zdjęcia z podróży więc można powspominać swoje podróże lub zaplanować podróże z rodzinką :-)

3. Byłam w Rzymie, w Neapolu, w Sorrento i na Capri, przy okazji zawitałam do Pompejów. Mam zamiar o tym napisać. Fajne zdjęcia. Warto podróżować. Zapraszam na mojego bloga

4. Oj piękne te Włochy piękne, a szczególnie miejsca gdzie byłem temu jakieś sto lat temu czyli przepiękna i romantyczna Wenecja !!!!

1. Oj tak masz rację Wenecja jest przepiękna i romantyczna :-)

5. Bardzo ciekawa trasa. Aw poszukiwaniu smacznej kuchni warto zapuścić się jeszcze bardziej na południe - do Kampanii w okolicy Neapolu. Smak pizzy i mozzarelli jest tam niepowtarzalny!

6. Super podróż! Piękne zdjęcia, od siebie polecam Wenecję, warto tam pojechać bo ponoć za jakiś czas może zniknąć pod wodą :-)

7. Zaręczałam się w Wenecji. Dzień przed byliśmy w malowniczym miasteczku Chioggia niedaleko Wenecji. Jadłam tam najlepszą pizze w życiu :D