środa, 25 czerwca 2014

Gołąbki bez zawijania

Gołąbki bez zawijania to moja propozycja na troszkę mniej tradycyjne gołąbki, ale równie smaczne. Są bardzo łatwe i szybkie w przygotowaniu, także polecam ich wszystkim smakoszom gołąbków :-)


Gołąbki bez zawijani


Kapustę drobno poszatkować i wymieszać wraz z surowym mięsem mielonym. Następnie dodać jajka, surowy ryż, kaszę manną oraz wszystkie przyprawy i całość dobrze wymieszać. Z przygotowanej masy formować gołąbki i na rozgrzanym oleju obsmażać na złoty kolor z obu stron. 
W dużym garnku zagotować wodę wraz z koncentratem pomidorowym oraz łyżeczką soli, włożyć wszystkie obsmażone gołąbki i całość dusić pod przykryciem na małym ogniu przez 45min. 
Po tym czasie wyjąć gołąbki z sosu i jeśli jest zbyt rzadki to zagęścić go mąką oraz doprawić do smaku pieprzem oraz suszoną bazylią. 
Gotowe gołąbki podawać polane sosem pomidorowym.

8 komentarzy:

  1. Lubię takie dania :-) wygląda to pysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio takie robiłam:) moje dzieciaki je uwielbiają :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie i szybko lubię takie połączenia :) ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze zawijam gołąbki. Ale, jak widać można i w inny sposób przygotować tradycyjne danie. Wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem wybredna - i chętnie zjem bez zawijania, bo i sama często robię podobne. Narobiłaś mi ochoty Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za łatwy i apetyczny przepis, pozdrawiam, barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba i również pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. dla mnie ten sposób jest szybszy i bardziej czuć smak kapusty a i dzieci chętniej jedzą ,,pulpecika'' ;-)

    ---------------------------------------------------------------------------------

    http://bit.ly/2e9RQ3C

    OdpowiedzUsuń