środa, 15 stycznia 2014

Bieszczady

Razem z mężem uwielbiamy góry i górskie wędrówki o każdej porze roku. A że w Bieszczady mamy stosunkowo blisko bo około 100 km więc często tam jeździmy. Czasem są to dłuższe kilkudniowe wyjazdy, czasem weekendowe, ale bywają też wypady jednodniowe, aby przejść się jakimś szlakiem i podziwiać nasze piękne góry :-)

Bukowe Berdo 
Mówi się, że Bukowe Berdo to jedno z najpiękniejszych miejsc polskich Bieszczad, jego najwyższy wierzchołek to 1312 m n.p.m. 
Naszą wędrówkę na Bukowe Berdo rozpoczęliśmy z Mucznego, małej bieszczadzkiej wsi, gdyż jest to najlepsza baza wypadowa na Bukowe Berdo. Znajduje się tam Ośrodek Rekreacyjno-Wypoczynkowy "Muczne" pod którym można zostawić samochód (parking jest bezpłatny). 
Szlak z Mucznego na Bukowe Berdo oznaczony jest kolorem żółtym. Na szlak wyruszyliśmy z samego rana, początkowo prowadzi on dość łagodnie do góry przez las, a po wyjściu z lasu rozciągają się przepiękne połoniny traw i przy dalszym wspinaniu się do góry roztacza się co raz to piękniejszy widok na nasz piękne Bieszczady :-)




















6 komentarzy:

  1. a ja z centralnej Polski, to nam w Bieszczady trochę daleko :(
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak z centralnej Polski to już trzeba się wybrać na dłuższy pobyt w Bieszczady. Również serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Witam! A ja POLSKA _ POLNOC - więc jeszcze dalej.Byłam w Bieszczadach tylko raz i to w maju.Po prostu cudo.U nas na Mazurach też jest pięknie ale tam jeszcze ladniej.Krajobraz dziewiczy.Niezapomniane wrarzenia - tylko pogoda trochę nie dopisała. Mamy plany by wybrać się w tym roku.Pozdrawiam1 Krystyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Mazury też są piękne, byliśmy tam z mężem i wkrótce dodam też parę zdjęć z tych pięknych okolic :-)
      Mam nadzieję, że następnym razem podczas pobytu w Bieszczadach pogoda Wam dopisze i spędzicie tam jeszcze wspanialsze chwile :-)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do częstego odwiedzania mojej stronki :-)

      Usuń
  3. Bieszczady marzą mi się już od kilku dobrych lat. Niestety jak dotąd nie miałam okazji odwiedzić tego niezwykłego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz to zmienić i zobaczyć tą uroczą część Polski :-)

      Usuń