sobota, 20 czerwca 2015

Karkówka z grilla

Weekend czyli czas wolny, czas na spotkania z rodziną i przyjaciółmi, przy grillu lub ognisku. A tam oczywiście nie może zabraknąć karkówki :-)

Karkówka z grilla

  • 1 kg karkówki
  • 1/2 szkl oleju
  • 1 cebula
  • 4 ząbki czosnku
  • 2 liście laurowe
  • 1 łyżeczka soli
  • 1 łyżeczka pieprzy ziołowego
  • 1 łyżeczka słodkiej papryki
  • 1 łyżeczka przyprawy do karkówki
  • 1 łyżeczka przyprawy do kurczaka 
  • 1 łyżeczka przyprawy do grilla
  • 1 łyżeczka ziół prowansalskich
  • 1 łyżeczka majeranku
  • 2 łyżeczki musztardy grillowej Develey
  • 2 łyżki ketchupu Develey

Cebulę i czosnek przecisnąć przez praskę. Do miski wlać olej, dodać przeciśniętą cebulę z czosnkiem oraz wszystkie przyprawy i wymieszać dokładnie. Karkówkę umyć, osuszyć, pokroić w plastry i lekko rozbić. Plastry obtoczyć w marynacie i wstawić do lodówki na 24 h. Tak zamarynowaną karkówkę piec na grillu i podawać z musztardą grillową oraz ketchupem.

9 komentarzy:

  1. Mój M. uwiebia, ja raczej unikam... :) Na grillu jednak jest to danie dla mnie łaskawsze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj powiem ci Małgosiu,że zjadłabym taką karkóweczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mi narobiłaś ochoty na taką karkóweczkę z ogniska :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnij Marto, zorganizujemy sobie ognisko jeszcze raz :-)

      Usuń
  4. czemu ja mieszkam w UK i mamy barową zamiast grillowej pogody... ;)

    OdpowiedzUsuń