wtorek, 23 września 2014

Jezioro Solińskie

Jezioro Solińskie, jak i sama Solina sądzę, iż dla większości Polaków jest znane i każdy albo o nim słyszał albo był tam osobiście. A jedną z największych atrakcji turystycznych Bieszczadów jest zapora solińska. Każdy będąc w Bieszczadach powinien choć raz odwiedzić to piękne miejsce, które polecam odwiedzić zwłaszcza po sezonie :-)

Jezioro Solińskie


Jezioro Solińskie

Jezioro Solińskie

Jezioro Solińskie

Jezioro Solińskie

Jezioro Solińskie

Jezioro Solińskie

Jezioro Solińskie


Solina

Solina

Solina




9 komentarzy:

  1. Zawsze masz szczęście co do pogody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam i to kilka razy. Urokliwe miejsce! Świetne fotki, a te baranki mają cudne pysia! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tam pusto i pięknie .Byłam w sierpniu i tłumy szalone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie! mam nadzieję że kiedyś będzie mi dane zobaczy to piękne miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam pięknie :-) wspaniałe krajobrazy i miejsce, byłam kiedyś tam jako dziecko ale mało pamiętam :-) już wiem gdzie się wybiorę na wycieczkę :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie to udana wycieczka, pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  6. Po sezonie chętnie bym się tam wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak polecam wybrać się tam właśnie poza sezonem.

      Usuń