sobota, 2 sierpnia 2014

Ognisko w Bieszczadach

Witajcie w ten piękny sobotni, wakacyjny poranek :-) Wakacje w pełni, pogoda dopisuje, a więc czas wyjazdów. Ja dziś chciałabym Wam polecić wyjazd na weekend w Bieszczady i pieczenie kiełbasek przy ognisku z widokiem na góry. W pobliżu placyk zabaw dla dzieci, a więc cała rodzinka będzie zadowolona :-)  Polecam Wam agroturystykę Sosnowa Aleja, możecie się z nią zapoznać >>>TUTAJ











Pamiętajmy również o bezcukrowej gumie do żucia, która pomaga utrzymać zdrowe i czyste zęby. Żucie bezcukrowej gumy do żucia neutralizuje kwasy zwiększające ryzyko rozwoju próchnicy, zapobiega przebarwieniom po kawie oraz herbacie oraz pozostawia świeży oddech. 

A dodatkowo nie zapominajmy o:
  • dokładnym myciu zębów 2-razy dziennie,
  • regularnym odwiedzaniu dentysty,
  • regularnym używaniu nici dentystycznych,
  • oraz żuciu bezcukrowej gumy do żucia.

12 komentarzy:

  1. Jak dla mnie rewelacja ale z tymi kiełbaskami to ja raczej poczekam do póznego wieczorku bo we Wrocławiu gdzie obecnie jestem mamy istny ukrop.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiełbaski pachną, ach. Uwielbiam Bieszczady... Świetne fotki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Poprosze o 2 kielbaski takie srednio wysmażone :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, weekendowo z kiełbaskami... Ale widok. Oj, chętnie taką kiełbaską bym się poczęstowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pełny relaks na łonie natury :) Wspaniale:) Pozdrawiam cieplutko Meggy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak kiełbaski to jest to jeszcze do tego jakąś karkuweczka i juz full.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ognisko z podwieszanym rusztem to dopiero łączy ludzi. Super zdjęcia. Pozdrawiam Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Weroniko, ja również pozdrawiam :-)

      Usuń