niedziela, 8 czerwca 2014

Rejs po kanałach Bangkoku

Dziś zapraszam Was na rejs kanałami Bangkoku w Tajlandii, które noszą nazwę klongi. 
Klongi służą do transportu, handlu (tzw. pływający bazar), kąpieli oraz odprowadzania nieczystości. Kanały te łączą się z rzeką, dzięki czemu woda w nich nie stoi i ułatwia to utrzymanie higieny. Dzięki właśnie tym kanałom miasto często nazywane jest "Wenecją Wschodu".

Klongi

Klongi

Klongi

Klongi

Klongi

Klongi

Klongi



Klongi

Klongi

Klongi

Klongi

Klongi

Klongi

Klongi

Klongi


9 komentarzy:

  1. Zawsze podziwiałam ludzi mających domy tak blisko kanałów. Ja mogę tylko popatrzeć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne budowle, ale przeraża mnie ta ilość wody. Nie mogłabym tam mieszkać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja, również nie mogłabym tam mieszkać

      Usuń
  3. mnie chyba przerażałaby taka bliskość wody ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wygląda, ale mnie również odstrasza ilość wody... Chociaż mówi się, że do wszystkiego można się przyzwyczaić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że wiodą tam całkiem inne życie niż u nas w Polsce. Inna kultura, religia, tradycje i warunki do życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest, całkiem inny świat niż ten w którym my żyjemy.

      Usuń
  6. Oj chyba bym nie chciała mieszkać tak blisko wody :-) ale krajobrazy ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń