piątek, 4 kwietnia 2014

Wyspa Badija w Chorwacji

Wyspa Badija to mała wysepka niedaleko wyspy Korcula w Chorwacji. Na tą uroczą wysepkę, która pokryta jest pięknym lasem, można dostać się taksówką wodną z Korculi. Plaża jest tam kamienista a woda krystalicznie czysta, co sprzyja nurkowaniu. Wyspa jest praktycznie pusta, jedynie można tam zobaczyć klasztor franciszkański. Całą wyspę można obejść spacerkiem dookoła w niecałą godzinę.
Będąc na wyspie Korcula warto poświęcić jeden dzień i udać się na tą uroczą wysepkę Badija, którą serdecznie polecam :-)


Wyspa Badija - Chorwacja

Wyspa Badija - Chorwacja

Wyspa Badija - Chorwacja


Wyspa Badija - Chorwacja

Wyspa Badija - Chorwacja

Wyspa Badija - Chorwacja

Wyspa Badija - Chorwacja


Wyspa Badija - Chorwacja

Wyspa Badija - Chorwacja

Wyspa Badija - Chorwacja

Wyspa Badija - Chorwacja



11 komentarzy:

  1. Najczesciej jezdzimy wlasnie do Chorwacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwacja jest piękna więc zawsze chce się tam wracać :-)

      Usuń
  2. U Ciebie mozna się naprawdę zrelaksować - piękne fotki, zwłaszcza te z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki. Aż zachciało mi się lata. Może właśnie w te okolice się wybierzemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ja chcę już lato i wyjechać w takie piękne miejsca:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęskno mi się zrobiło za latem i prawdziwym upałem. Małgosiu będę się powtarzać..ale Twoje zdjęcia są przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Elu za te miłe słowa i pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  6. Napisal bym wczesniej ale moja ,,ulubienica'' juz sie wpisala wiec wolalem 6h odczekac :-)
    Super zdjecia ja juz chce WAKACJE !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że jesteś i że podobają Ci się zdjęcia, a do wakacji jest już bliżej niż dalej :-)
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń