piątek, 8 stycznia 2016

Sałatka z amarantusem

Czy używacie amarantus, jakie macie pomysły na jego wykorzystanie? Ja dziś proponuję sałatkę właśnie z amarantusem, może spodoba się Wam taka propozycja i wypróbujecie :-)

Sałatka z amarantusem

  • 1/2 szkl ziarna amarantusa
  • 1 słoiczek grzybków marynowanych
  • 6 ogórków konserwowych
  • 2 jabłka
  • sos tatarski Kielecki
  • pieprz
  • sól

Ziarno amarantusa ugotować, a następnie pozostawić do wystudzenia. Grzyby oraz ogórki i jabłka pokroić w drobną kostkę. Wszystkie składniki wymieszać, dodać sos tatarski oraz doprawić do smaku pieprzem i solą. Przed podaniem sałatkę schłodzić w lodówce.

21 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nigdy nie używałam amarantusa, ale sałatka fajna to może wypróbuje go właśnie w tej sałatce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Lenko rozpocząć swoją przygodę z amarantusem właśnie w tej sałatce ;-)

      Usuń
  2. nigdy nie jadłam takiej sałatki wyglada smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  3. Amarantus ??? nie znam Ale lubie nowości wiec warto kupić i skosztowac Kusisz Małgosiu oj kusisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko mam nadzieję, że skusiłam Cię na wypróbowanie amarantusa :-)

      Usuń
  4. Świetna sałatka, chętnie wypróbuję. Ja robię zupę z amarantusem, też jest smaczna, polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marto, z chęcią wypróbuję amarantus w zupie :-)

      Usuń
  5. Amarantusa jeszcze nie jadłam, ale może czas na ten pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak Elu, może czas skusić się na jego wypróbowanie :-)

      Usuń
  6. Musi być pyszna😊 polecam też amarantus do musli😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na pyszną sałatkę, lubię amarantus :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sałatka.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie amarantus często lądował w lunchboxie z marchewką, sałatą i łososiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również bardzo fajna propozycja na wykorzystanie amarantusa :-)

      Usuń
  10. Leży mi w szafce i nie wiem co z nim zrobić, fajny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już teraz wiesz Małgosiu do czego go użyć ;-)

      Usuń
  11. Amarantus-robię z nim zupę, ale nawet nie publikowałam-sałatki jeszcze nie próbowałam... Z grzybkami musi smakować, bo z nimi wszystko... Pozdrawiam Małgosiu

    OdpowiedzUsuń