niedziela, 23 listopada 2014

Parówki zapiekane z żółtym serem

Parówki zapiekane z żółtym serem to moja dzisiejsza propozycja na szybką kolację. Wspaniale smakują z musztardą ostrą lub słodką, jak kto lubi :-)

Parówki z żółtym serem


Parówki przeciąć na połówki, a następnie każdą połówkę naciąć wzdłuż. Ser żółty pokroić w grubsze paseczki i włożyć w każdą parówkę. włożyć je do blaszki do zapiekania i zapiec w temp. 180 st, aż ser się roztopi. Podawać na ciepło od razu po wyjęciu z piekarnika. Ja podałam z musztardą słodką oraz ostrą i z rzodkiewkami.

13 komentarzy:

  1. Oj wspomnienia, wspomnienia... W stanie wojennym było to menu na wykwintna kolacje z koleżankami z liceum :))) moje ulubione danie z tamtych czasów :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takie parówki zawijam w naleśniki. Bardzo lubię takie paróweczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również robię taką wersję z naleśnikami, a także z ciastem francuskim :-)

      Usuń
  3. Uwielbiam parówki zapiekane z serem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste, szybkie a jakie dobre :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Wypróbujemy bankowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie śniadanko to super sprawa!

    OdpowiedzUsuń