niedziela, 6 lipca 2014

Napój rabarbarowy

Lato w pełni, a więc i ciepłe i gorące dni, podczas których powinno pić się dużo płynów. Moją propozycją na takie letnie dni jest napój rabarbarowy, który dobrze schłodzony, orzeźwia i gasi pragnienie.

Napój rabarbarowy


Rabarbar pokroić w kostkę, zalać wodą, dodać goździki, cynamon i gotować, aż rabarbar będzie się rozpadał. Następnie napój przecedzić przez sito, dosłodzić do smaku cukrem i pozostawić do wystudzenia. Wystudzony napój wstawić do lodówki i podawać dobrze schłodzony. Może również przed podaniem dodać kostki lodu.

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię rabarbar , taki napój jest bardzo dobry ja jeszcze robię taki jak moje dzieci lubią, czyli rabarbar cukier i kisiel...Też pycha!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności :-) uwielbiam rabarbar i robię z niego kompot :-) ale z goździkami i cynamonem jeszcze nie robiłam :-) dziękuje za super pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj Marzenko, bo to pyszny napój na upalne dni :-)

      Usuń
  3. Napój na pewno jest pyszny. Na upały jak znalazł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam rabarbarowe napoje

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Małgosiu w upalny poranek. Od dziecka picie z rabarbarem kojarzy mi się z wakacjami i wyprawą na jagody, ot takie wspomnienia. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, wspaniały napój :) Uwielbiam rabarbar a w ogródku, lada moment będzie gotowy :) Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pychotka na letnie dni! I z tymi kostkami lodu to już w ogóle fajna ochłoda w takie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię smak rabarbaru i zaintrygowałaś mnie podkreśleniem go aromatycznymi przyprawami ;)
    pozdrawiam

    http://appetiteforlife.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń