wtorek, 10 lutego 2015

Koktajl z granatu

Bardzo lubię wszelkiego rodzaju koktajle. Najłatwiej robić je latem, gdy mamy pod dostatkiem wszelkiego rodzaju świeżych owoców. Ale również zimą możemy je przygotowywać np. z owoców mrożonych lub z sokami z owoców. 
Dziś chciałabym Wam polecić koktajl z granatu, który przygotowałam właśnie z soku z granatów. 
Nie wiem czy wiecie, że granat uznawany jest za cudowny owoc. Sok z granatu m.in. ułatwia odchudzanie, regeneruje i odmładza skórę, spowalnia procesy starzenia, obniża ciśnienie tętnicze, leczy zaburzenia erekcji, łagodzi objawy menopauzy, obniża poziom cholesterolu, zapobiega rozwojowi raka, a także hamuje rozwój komórek nowotworowych i rozprzestrzenianie się przerzutów.
Skoro już wiemy jak wiele właściwości ma sok z granatów to teraz zapraszam Was na wyśmienity, zdrowy koktajl, do którego użyłam 100 % soku z owoców granatu firmy Oleofarm

Koktajl z granatu

  • jogurt naturalny
  • sok z owoców granatu Oleofarm

Schłodzony jogurt zblenderować z połową szklanki soku z owoców granatu i od razu podawać.

5 komentarzy:

  1. Pyszny koktajl. Ja sama robię podobne często :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama uwielbiam koktajle - zima korzystam z mrozonek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że ja też robię koktajle. Z granatu nie robiłam koktajlu. Używam jako dodatek do różnych potraw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam owoc granatu, muszę spróbować tego koktajlu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jest pyszny a do tego bardzo zdrowy :-)

      Usuń